中文翻譯  http://wenwen.soso.com/z/q167588213.htm

英文歌詞   http://www.kovideo.net/lyrics/l/Lady-Gaga/Alejandro.html

I know that we are young.
And i know you may love me.
But i just can't be with you like this anymore.
Alejandro.

She's got both hands
In her pockets.
And she wont look at you,
Won't look at you

She hides trough love.
Su bolsito
She got a halo around her finger.
Around you.

You know that i love you boy.
Hot like mexico, rejoice.
At this point i gotta choose,
How can you loose.

Don't call my name.
Don't call my name, alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke one cigarette more.
Don't call my name.
Don't call my name, roberto.

Alejandro.
Alejandro.
Ale-ale-jandro.
Ale-ale-jandro. [2x]

(just stop. please. just let me go. alejandro. just let me go.)

She's not broken,
She's just a baby.
But her boyfriend's like a dad, just like a dad.
Draw those flames that burn before him.
Now he's gonna find a fight, gonna fool the dad.

You know that i love you boy.
Hot like mexico, rejoice.
At this point i gotta choose,
How can you loose.

Don't call my name.
Don't call my name, alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke one cigarette more.
Don't call my name.
Don't call my name, roberto.

Alejandro.
Alejandro.
Ale-ale-jandro.
Ale-ale-jandro. [2x]

Don't bother me.
Don't bother me. alejandro
Don't call my name.
Don't call my name, fernando.

I'm not your babe.
I'm not your babe, alejandro.

Don't wanna kiss, don't wanna touch. fernando.
Don't call my name.
Don't call my name, alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke one cigarette more.
Don't call my name.
Don't call my name, roberto.

Alejandro.
Alejandro.
Ale-ale-jandro.
Ale-ale-jandro.

Don't call my name.
Don't call my name, alejandro.
I'm not your babe.
I'm not your babe, fernando.

Don't wanna kiss, don't wanna touch.
Just smoke one cigarette more.
Don't call my name.
Don't call my name, roberto.

 

 


我知道我們都還年輕
我也知道或許你還愛著我
但我真的不能再跟你繼續這樣下去
親愛的亞歷山大


她把她的雙手
插在口袋裡
她根本不會看你一眼 (一眼都不會看你)
她把她的真愛
藏在口袋裡
連她的手指上都圍繞著她的光芒
圍繞著你


你知道我是愛著你的 男孩
愛的烈火有如置身墨西哥
極限快感
但是在這個癥結點 我必須做出
對我毫無損失的選擇



別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的亞歷山大
我不再是你的情人
我不再是你的情人
親愛的法蘭多
不想要再有任何親吻
不想要再有任何碰觸
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的羅伯特



亞歷山大
亞歷山大
亞歷 亞歷山大
亞歷 亞歷 山 大



夠了
拜託 讓我走吧
亞歷山大
請放手吧



她並不是失去理智
她也還只是個孩子
但她的男友卻像個父親般對待她
像個父親般
燃燒不及過他
的所有那些火焰
他卻仍然要與之交戰
再度把我心中的夢想澆熄



你知道我是愛著你的 男孩
愛的烈火有如置身墨西哥
極限快感
但是在這個癥結點 我必須做出
對我毫無損失的選擇


別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的亞歷山大
我不再是你的情人
我不再是你的情人
親愛的法蘭多
不想要再有任何親吻
不想要再有任何碰觸
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的羅伯特


亞歷山大
亞歷山大
亞歷 亞歷山大
亞歷 亞歷 山 大


別再來打擾我了
別再來打擾我了
亞歷山大
別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
再見了 法蘭多
我不再是你的情人
我不再是你的情人
亞歷山大
不想要再有任何親吻
不想要再有任何碰觸
法蘭多



別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的亞歷山大
我不再是你的情人
我不再是你的情人
親愛的法蘭多
不想要再有任何親吻
不想要再有任何碰觸
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
別再叫我的名字了
別再叫我的名字了
親愛的羅伯特



亞歷山大
亞歷山大
亞歷 亞歷山大
亞歷 亞歷 山 大

arrow
arrow
    全站熱搜

    kasahara 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()